ja hee - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Pauline Doorn - WaarBenJij.nu ja hee - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Pauline Doorn - WaarBenJij.nu

ja hee

Door: Pauline

Blijf op de hoogte en volg Pauline

23 November 2014 | Suriname, Paramaribo

Wil ik gaan zwemmen op deze zondagmiddag, begint het te regenen. Niet erg denk ik, is zo over, maar tot zover houdt het maar niet op.
Heb net heel erg mijn best gedaan om in het spaans te praten maar tjonge jonge, ik zou nu wel wat hulp kunnen gebruiken, Tam?
Er komen sinds vorige week af en toe andere gasten voor een paar nachten. Vorige week een religieuze man uit Frans-Guyana, door de week een nederlander, gisteren een chinese amerikaan en vandaag iemand uit Venezuela.
En allemaal hebben ze hetzelfde probleem met het internet. Dat werkt niet tenzij je de DNS-server verandert. Ja, en er is er maar een die ondertussen weet hoe dat moet, ik!
Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou kunnen zeggen. En inmiddels dus in verschillende talen.

Het verlevendigt de boel wel af en toe, die passerende heren. Mijn hospita vindt vooral deze man een knappe maaaan!
Pauze, het is droog, ik ga toch gauw nog even richting zwembad. wordt vervolgd

  • 24 November 2014 - 13:53

    Tam:

    Hoi Piien,

    wel gezellig dat rondreizend volk! een beetje leven in de brouwerij toch. ik zou best wat willen komen vertalen :-) heb je het nog naar je zin? Lukt het met de opdrachten voor school enzo?
    Hier gaat het goed, het is nog steeds niet echt koud, en redelijk zonnig, dat helpt! gisteren met As en Krijn naar de winterefteling geweest, heel gezellig en heel errug druk maar goed we hebben het overleefd maar soms stonden er lange rijen bij de attracties. Hele andere sferen dan bij jou al is een tropische kerst ook super leuk. Ben je nog aan het dansen daar, heb j enog plannen voor de laatste weken? ga je nog de jungle in?

    Liefs x

  • 26 November 2014 - 13:57

    Diana:

    Wil de hospita je nog niet koppelen aan een van die knappe passanten???hihihi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

stage in Suriname

stage kinderafdeling + babykamer als verpleegkundige

Recente Reisverslagen:

03 December 2014

laatste keer

26 November 2014

poging nr. 3

26 November 2014

vervolg

23 November 2014

ja hee

14 November 2014

hoe gaat met u?
Pauline

stagiaire verpleegkunde

Actief sinds 13 Okt. 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 5678

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2014 - 05 December 2014

stage in Suriname

Landen bezocht: